Szombat esti diétaláz?

Forrás: Bikini Boot Camp | 2014 április 19.

Munka, alvás, munka, alvás, munka, alvás…így szoktak telni a napjaim, persze ezt nem panaszkodásképp írom, hiszen azon szerencsések egyike vagyok, aki szereti azt amit csinál. De néha én is úgy érzem, hogy kijár az önfeledt szórakozás. A ma este a buliról és barátokról szól! Ritkán fogyasztok alkoholt, de miután ma szülinapi partira vagyok hivatalos, biztos vagyok benne, hogy nem maradok “szárazon”!

Hogyan fogok választani?

Előbb tisztázom, mik is a legnagyobb bajaink az alkohollal:
1.dehidratál, azaz kiszárítás a szervezetet.
A vesénk ezért visszatartja a vizeletet-ezzel elkerülve a súlyos kiszáradást-, és így a méreganyagok sem tudnak távozni a szervezetünkből.;(
2.növeli az étvágyat
Gondolom ismerős amikor  a barátnőiddel egy jó buli után taxival hazamenet félreálltok egy útmenti gyorsétteremben kiszolgálóablakához, hogy bekapjatok pár falatot…
3.energiatartalma: 7kcal/gr( A zsíré 9kcal/gr!!!)

Na, jó, de akkor mit lehet tenni?

– Semmi esetre se fogyassz koktélt, hiszen a különböző ízesített, cukros szirupok hozzáadásával jelentősen megnő a kalóriatartalmuk!
– Kerüld a röviditalokat!
– A mértékletesség itt is fontos!
– Igyál sok vizet! Akár már az éjszaka alatt, nem csak hajnalban a buli után. Segít, hogy a dehidratáció ne legyen olyan nagyfokú.

Az én választásom ilyen napokon: fröccs! (1dl bor-2dl szódavíz).
Száraz bort válassz, deciliterje csak 40-50kcal-t tartalmaz. Jóval kevesebbet mint édes fajtája. Vízzel hígítva kortyolgatva igen kellemes.:)))

Címkék: