Egy átalakulás története

Forrás: Bikini Boot Camp | 2014 április 23.

Szeretném bemutatni neked Szonját, akivel idén januárjában kezdtük el a közös munkát. Versenyre készülünk, ez nem titok!;) Általa szeretném bemutatni azt, hogy megfelelő edzésmunkával, étrenddel, kitartással, edző iránti tisztelettel és bizalommal milyen fokú átalakulás érhető el akár 4 hónap alatt. A baloldali képen láthatod őt edzéseink kezdetekor. (Igen, ő egy átlagosan csinos lány volt az átlagnál izmosabb hassal.)


Akkor mégis mi volt a “probléma”?
A testarányai nem voltak megfelelőek: az alsóteste sokkal vaskosabb és enyhén izomtalan volt a felsőtestéhez képest. A feneke ruhában kerek, viszont bikiniben már látszódtak a hibák (narancsbőr, puhaság). A tökéletes test pedig a tökéletes arányokon (illetve azok elérésén) múlik. A testépítés mint sportág nevében is benne van, hogy valamit felépítünk a sok befektetett munka alatt. Így hát mi a hagyományos módszereket alkalmazva bátran emelgettük azokat a súlyokat!

Na, most figyelj!
Szonja súlya a következőképpen alakult:
– 2013 decemberre 50 kg körül mozgott
– Január-február  50-51 kg
– Március-április 48-50 kg között ingott…
Ezek pontosan jegyzetel adatok, ma egyébkén 49,5 kg volt a mérlegelésen

Ez azt jelenti, hogy a 4 hónap alatt, ha 51kg-val számolunk (hiszen januárban megütötte azt is  a mérleg nyelve), akkor mai napra 1,5kg-ot “fogyott”! Ez súlyban minimális.
Azért írtam idézőjelbe a fogyott szót, mert nem elég kifejező, ugyanis amellett, hogy súlyából veszített, sokat izmosodott, ami a megfelelő arányok elérése érdekében igen fontos volt. A felesleget pedig zsírból vesztette el, és nem pedig a saját izmából. Azt hiszem, az ő példája is igen moziváló…bátran merítsetek erőt belőle! Nála megvolt az akarat!!!
Így lesz egy átlagosan csinos lányból, nagyon csinos, akár magazinok címlapján is megjelenő csajszi!

Gondolom, most sok-sok kérdés megfogalmazódik benned: Miket evett? Szedett -e valamit? Ha igen, mi volt az? Mennyit edzett? Milyen a genetikája? Mikor volt erre ideje? Szívesen válaszolok a kérdéseitekre ezzel kapcsolatban, csak írjátok meg kommentben!

A legújabb gyakorlatsort pedig ma este se hagyd ki:

[youtube UlJcvnZc49Y#t=602 nolink]

Címkék:
  1. Olívia
    on

    Miket evett? Szedett -e valamit? Ha igen, mi volt az? Mennyit, mit edzett? Milyen a genetikája? Mikor volt erre ideje?

    • MileSzilvia
      on

      Szia Olívia!
      Szonja csirke- és pulykamellet, tojásfehérjét, halat, túrót zöldségeket, rizst, zabot evett a legkülönfélébb módon elkészítve.(Persze figyelve a diéta alapelveire!) Az egyszerű cukrok és fehérlisztes termékek “tiltólistán” voltak és vannak.
      Gyümölcsöket is eszegetett, persze mértékkel, hiszen versenyre készül.:)
      Hetente 4 X kb.60perces súlyzós edzése volt velem, illetve heti 2-3 óra aerobedzése (taposás, séta emelkedőn).
      Mint ahogy írtam, már akkor is csinos volt amikor megkeresett, hogy edzene nálam. A felső- ês alsóteste nem voltak harmóniában egymással a kezdetekben. Ezen szerettünk volna jelentőset változtatni.
      Ő is a napi több órás munkavégzés után jutott le az edzőterembe hozzám, este 7-kor. Kitartó munkával sikerült a tervünk!

  2. Nikolett
    on

    Milyen étkezést, és napi hány órás mozgást vezessek be (a videóidból), hogy hatékony legyen az edzésem?:) Leginkább hasról szeretnék leadni, aztán szálkásítani! Köszi előre is a válaszod!

    Niki

    • Kitti
      on

      Gratulálok nektek, nagyon szép eredmény :) Én csak annyit kérdeznék, hogy lehetséges-e az, hogy a popsinál az izomzat növekszik, viszont a zsír nem csökken? Ha igen, akkor mi lehet erre a megoldás? (nagyjából ilyesmi testalkatnál mint Szonja, csak kevésbé izmos has és kar)

      • MileSzilvia
        on

        Kitti!

        Köszönjük szėpen!:D
        Popsikérdésre a válasz: lehetséges. Fogyni szeretnél a fenekeden talãlható zsírból?
        Mint írtam, helyi zsírégetés nincs.;( Viszont ajánlom figyelmedbe a taposógépet…fantasztikusan formálja a poppert!

    • MileSzilvia
      on

      Szia Nikolett!
      Ahhoz, hogy pontosabb választ írhassak neked, mindenképp tudnom kellene pár információt a testi adottságaidról, a sportmúltadról/jelenedről, valamint az étkezési szokásaidról! :)) Ami biztos, hogy amennyiben “kockás” hasat szeretnél magadnak, mindenképpen oda kell figyelned a helyes, tápanyagokban gazdag, de mégis a számodra célravzető diétãba illeszthető ételekre.:)

  3. Hajni
    on

    Gyönyörű lábai lettek, csak gratulálni tudok! Személyi edzést is vállalsz? Ha igen, hogy lehetne Veled felvenni a kapcsolatot?
    Előre is köszönöm! :)

  4. Viktória
    on

    Szia, egy 164 cm-es 50 kg-os lány vagyok. Nincs rajtam nagyon felesleg, csak az alsó hastájékomon egy kevés .. de nem tudok vele mit csinálni. Azt is hallottam , hogy ha hasizom erősítő gyakorlatokat végzek , attól még a zsír nem fog eltünni. Én nem kifejezetten kockás hasat szeretnék, hanem szép lapos nőieset valamennyi izommal. De már teljesen össze vagyok zavarodva mert már annyi mindent hallottam és nem tudom eldönteni melyik lenne hatásos. Fogyni semmiféleképpen nem szeretnék , csak az alsóhasrésznél felgyülemlett zsírt lapos izmos hasra ‘cserélni’. Az lenne tehát a kérdésem, hogy mit kéne ennem ? milyen gyakorlatokat kellene végeznem? melyik lenne az igazán hatásos? Mindenképp nyárig szeretném leadni, és a combomat és a popsimat feszesíteni (kerekíteni). Válaszodat előre is nagyon köszönöm!!! :)

    • MileSzilvia
      on

      Szia Viktória!

      Tudom, látom, hogy mennyi mindent hallani, látni a testformálással, diétákkal kapcsolatban. Nem is csodálom, hogy sok ember -ahogy te is írtad magadról- összezavarodik ebben a témakörben.
      Na, most vannak általános igazságok, de ugyanakkor mindenki más és más, így a legtutibb az, ha az ember “kísérletezik” magán. Pl.: te kipróbálhatod azt, hogy úgy eszel, ahogy eddig és minden másnap hasazol egy tutit. Ha 2 hét utãn nem történik semmi változás, fuss át a vacsijaidon…lehet valami nem jót eszel, de az is lehet hogy épp kevés táplálékot viszel be a szervezetedbe, így az inkább tartalékol, minthogy elengedje a maradék kis energiaraktárait!:) És persze ott vannak még az aerob-edzések is megoldásnak!