Étkezz változatosan!

Forrás: Bikini Boot Camp | 2014 április 29.

Roston csirkemell párolt zöldséggel rajta egy kávéskanálnyi lenmagolaj és főtt rizs.  jól hangzik, igaz? Egyszerű, finom és kész is van a komplett étkezésünk, hiszen benne van a fehérjeforrás, a lassúfelszívódású szénhidrát, a magas rost- és vitamintartalommal bíró zöldség, valamint a szükséges zsír is.

Ez szuper, viszont ha valaki azt mondaná neked, hogy edd ezt mindennap, igen hamar dugába dőlnének a hosszútávú diétás terveid…

Nézzük, mit lehet (t)enni, hogy ne unj bele nagyon hamar a diétába, vagyis mik azok a variánsok, amivel a fenti főétkezést izgalmasabbá, változatosabbá teheted!
Fehérje:
-pulykamell
-halak
-sovány vöröshúsok
-tojás
-sovány tejtermékek

Szénhidrát:
-köles
-hajdina
-bulgur
-amaránt
-quinoa
-kuszkusz
-gersli
-konjac

Zöldségek:
-brokkoli
-spenót
-édesburgonya
-saláták(rukkola, jégsaláta, madársaláta..stb…)
-cukkini
-gomba
-uborka
-spárga

…bátran válogathatsz a zöldségek közül, plusz a kedvenc fűszereiddel is variálhatod az ízvilágot, fő a változatosság!

 

Ha pedig az egészséges ételek mellett még egy kis extra tornával is turbóznál a Bikini Body Projekt sikerein, akkor ma se hagyd ki az edzést:

 

[youtube UlJcvnZc49Y nolink]

 

Címkék: