Készíts csodapalacsintát!

Forrás: Bikini Boot Camp | 2014 április 30.

Ha épp édesség iránt vágyakozol, tudok neked ajánlani egy tuti receptet, méghozzá egy fitnesz palacsintát, amivel biztosan nem ártasz a diétádnak! Hogy mitől fitneszes?

Javarészt fehérje, ugyanis nem kell hozzá más mint egy adag fehérjepor (én hagyományos ízvilágra vágytam, ezért vanília ízt választottam, de te persze kipróbálhatod csokis, mogyorós vagy bármely más ízzel is) és 3 db tojás.

Cukortartalma annyi, amennyi az általad választott fehérjekészítményben található.

Így készítsd:

1. A tojásokat válaszd ketté, s a fehérjéket verd fel kemény habbá!
2. A felvert fehérjékhez keverj hozzá 1 adag proteint!
3. A tésztát zsiradék nélkül süsd meg egy teflon bevonatú sütőben és kész is!

Nálam a palacsinták amerikai palacsinta-méretűek (kb.1merőkanálnyit szoktam megsütni).

Kevés sovány túró joghurttal kikeverve, málnával ízesítve csodálatosan finom az elkészült palacsinták között rétegezve! Egészségedre! :)

Címkék: