Fitt padlizsánkrém

Forrás: Bikini Boot Camp | 2014 november 20.

Mit szólnál egy fincsi, diétás ételhez, amit tízóraira és uzsonnára is simán fogyaszthatsz? Ha tetszik az ötlet, akkor olvass tovább, mert ma egy szuper padlizsánkrém receptet mutatok neked!


Hozzávalók:

– 2 db padlizsán
– 1 fej vöröshagyma
– 2-3 gerezd fokhagyma (ha nem szereted, ki is hagyhatod)
– mustár ízlés szerint
– só, bors
– zsírszegény majonéz!

Ebben a receptben az a legjobb, hogy extra zsiradék hozzáadása nem szükséges a krémhez, hiszen maga a padlizsán is magas zsírtartalommal bír!

Elkészítés:

A padlizsánokat tedd be a sütőbe (tepsibe) és süsd meg mind a négy oldalát! Mikor elkészült, húzd le a külsejét, és fakanállal törd össze jó alaposan! Ezután keverd hozzá felaprított hagymát, (a fokhagymákat, plusz fűszerezhetsz sóval, borssal), esetleg adj hozzá egy kis light majonézt! Ha nem találod elég krémesnek, botmixerrel dolgozd át!
A végeredmény pedig egy szuperfincsi étel, amit puffasztott rizsra, wasa kenyérre, de akár kígyóuborkára is kenhetsz!

Jó étvágyat!

Címkék: