Ne dőlj be a tévhiteknek!

Forrás: Bikini Boot Camp | 2015 január 21.

Mostantól minden héten igyekszem eloszlatni néhány fogyással kapcsolatos mítoszt, amit semmiképp se higyj el. Írd meg te is üzenetben, mire vagy kíváncsi a fitnesszel kapcsolatban, én pedig hétről-hétre megválaszolom a kérdéseket itt, a blogon keresztül!

mile-szilvia-edzés-egészség-fitnesz-diéta-fogyókúra-mítosz-cosmopolitan

1. “Kalóriaszámolgatás nélkül nem lehet sikeres a fogyásom!”

Tévedés! A legfontosabb, amire mindenképp oda kell figyelned, hogy mindig minőségi ételeket fogyassz!
Próbáld kerülni a finomított ételeket, és figyelj arra, hogy ne edd magad tele!

Ha megeszel 100 kalóriás csokis kekszet, az nem ugyanaz, mintha ugyanennyi kalóriaértékű hűzi zabkekszet ennél!

2. “Nem végzek súlyzós edzést, mert hamar izmosodom és nem szeretnék nagydarabbá válni!”

Az a helyzet, hogy ez azért nem megy ennyire könnyen. Ha így lenne, akkor a hivatásos testépítő- és fitness versenyzők sem “gyúrnának” több éven keresztül, hogy tökéletesen harmonikus alakjuk legyen.
Helyes táplálkozással és rendszeres, jól megkomponált edzéssel ÉVENTE jóesetben kb. 1-1,5kg izmot tud magára gyűjteni az, aki már edzésben van, aki pedig teljesen kezdő, ő is max. 3-4kg-t.

3. “A fogyasztószerek szedése elegendő ahhoz, hogy elveszítsem a felesleges zsírpárnáimat.”

Bizony hogy nem elegendő.
A különböző, boltokban kapható zsírégetők engedélyezett összetevőket tartalmaznak, amik segíthetnek abban, hogy az edzések alatt hatékonyabban égesse el a szervezeted a zsírt. De a kulcsfogalom nem más mint: az edzés alatt!

Fontos megjegyezni, hogy bizony egyik “hatóanyaga” a zsírégetőknek a placebó hatás. Hiszen ha belegondolunk abba, hogy milyen régóta vannak a piacon ilyen jellegű termékek és az évek alatt mennyit fejlődött a tudomány, már rég nem látnánk ennyi túlsúlyos embert a nagyvilágban!

Tehát első legyen a számodra megfelelő diéta megtalálása, a kitartó és rendszeres edzésmunka, s majd csak ezután jöjjenek azok a zsírégetők!