3 finomság, amit passzolj a diéta alatt

Forrás: Bikini Boot Camp | 2015 január 23.

Tudtad, hogy sokszor olyan finomságok is tönkretehetik a Bikini Body-projektedet, amikről nem is gondolnád, hogy károsak lehetnek? Ha már egy ideje fogyókúrázol, de nem akarnak lecsúszni a plusz kilók, lehet, hogy ez a három dolog áll a háttérben!

mile-szilvi-blog-egészség-étrend-diéta-fogyókúra-fogyás-cosmopolitan

Aszalt gyümölcs

Ha egészséges táplálkozásról van szó, neked is azonnal a gyümölcsök ugranak be? Oké, ebben igazad van, viszont jobb, ha az aszalt gyümölcsöket inkább mellőzöd az étrendedből!
Ezekben ugyanis nincs víz, így nem okoznak hamar telítettségérzetet. Ellenben cukrot bőven. És miután egy maréknyi aszalt szilva, barack, füge, datolya vagy mazsola elfogyasztása után sem érzed magad megtelve, szinte biztos, hogy eszel egy újabb adaggal is.
Mostantól inkább csak óvatosan fogyaszd, hiszen már egy maréknyi aszalt gyümölcs is 50-100 kcal-t tartalmazhat! Fő a mértékletesség.

Földimogyoró

Minden házibuli elengedhetetlen parti-nasija.
Majdnem biztos vagyok benne, hogy a többség inkább a sós verziót részesíti előnyben. A só túlzott fogyasztásával érzéketlenné válik a nyelv, ezután pedig már az ízek iránti vágyadat sem tudod kis mennyiségű finomságokkal kielégíteni.
Nem is beszélve a kalóriatartalmáról: 100g kb. 650kcal-t tartalmaz!

Narancs juice

Ebben az üdítőben aztán rengeteg rejtett cukor akad!
Egy pohár narancs dzsúzban kábé ugyanannyi cukor van, mint egy doboz cukros-szénsavas üdítőben!
És valljuk be, nem nehéz legurítani egy literes dobozos 100%-os gyümilevet!