Top 3 diétás nasi

Forrás: Bikini Boot Camp | 2015 február 14.

Sokszor kapom kérdésként, hogy milyen finomságokat szabad enni, amikor megkívánsz egy kis édességet, de nincs időd egészséges és természetes alapanyagokból összeütni magadnak valamit. Most elárulom, mi a három kedvenc nasim!

mile-szilvia-diéta-egészség-nasi-fogyókúra-cosmopolitan

Mielőtt megmutatnám , hogy én mikkel szoktam “bűnözni”, meg kell említenem: a diéta (legyen szó testzsírcsökkentésről vagy tömegnövelésről) akkor működik igazán jól, ha azt huzamos ideig betartjuk, mindenféle “csalás” nélkül. Persze, ha az a célod, hogy a jelenlegi formádat megtartsd, akkor te is beiktathatsz “bűnös jókat”!

1. Almaszirom/almaszál

A kedvencem a szárított Jonatán almakarika. Olyat szoktam választani, ami mentes a hozzáadott cukortól, olajtól, aromától és egyéb édesítőszerektől.
Egy tasak 25g-os, amely összesen 82 kcal.

mile-szilvia-edzés-egészség-diéta-fogyókúra-cosmopolitan

2. Mogyoróvaj- vagy csokoládékrém

Nutellafüggő vagy? Van egy tippem (illetve kettő is), amely segíthet abban, hogy kevesebb kalóriát vigyél be a szervezetedbe a kedvenc édességeddel.
Otthon mindig akad 1-2 db a dugifiókomban ezekből…
Hozzáadott cukor nélkül, édesítőszerrel készülnek. Miután magas növényi olaj-tartalommal bírnak, kalóriaértékük így sem kevés (sőt…), ezt fontos megjegyezni! Én alkalmanként 1-2 teáskanálnyit szoktam belőlük enni.
Egy teáskanálnyi kb. 75kcal-t tartalmaz.

mile-szilvia-edzés-egészség-diéta-fogyókúra-cosmopolitan

3. Túrórudi

Tejterméket bármikor szívesen eszek, mindegy, hogy joghurtról, túróról vagy sajtról van szó. Ám a legeslegkedvencebbem: a túrórúd.
Az élelmiszerboltokban te is találhatsz olyan túrós desszertet, amit rúd formában árusítanak, és sovány tejjel, növényi zsírral, valamint édesítőszerrel készül.
Egy adag 30g, amely 97kcal.

mile-szilvia-edzés-egészség-diéta-fogyókúra-cosmopolitan