Tornázz magadnak jókedvet!

Forrás: Bikini Boot Camp | 2015 február 18.

Az utóbbi időben magadra sem ismersz, teljesen megváltozott a hangulatod és/vagy nehezen tudsz elaludni éjjelente? Akkor lehet, hogy te is depresszióval küzdesz! Most mutatok egy hatékony megoldást a problémádra.

mile-szilvia-jókedv-torna-edzés-fitnesz-depresszió-cosmopolitan

– Szomorúnak, elhagyatottnak vagy reményvesztettnek érzed magad
– Már nem tesz boldoggá, aminek korábban mindig örültél
– Alvászavarokkal küzdesz, túl korán ébredsz és nem tudsz újra álomba szenderülni
– Nyúzottnak érzed magad, semmihez sincs erőd
– A tested nagy változáson ment át (túlzott fogyás vagy hízás)
– A legkisebb nézeteltérés is rögtön kihoz a sodrodból

…ezek a depresszió jelei.

Tudtad, hogy a közepes és az intenzív napi mozgás is antidepresszánsként hat a szervezetedre?
A fizikai aktivitás (tehát a tornázás, edzés, mozgás) stresszt jelent a szervezetednek. Ha viszont megfelelő intenzitással és gyakorisággal végzed, hozzászokik a tested, és olyan anyagokat kezd termelni (például szerotonin, noradrenalin), amik antidepresszáns hatásúak.

Tehát ha kitartóan végzed a sportot, akár gyógyszerré is válhat az edzés, ami a hangulatodat is felpörgetheti! :)