7 érv a reggeli sportolás mellett

Forrás: Bikini Boot Camp | 2015 február 23.

Reggelente te is 5 percenként nyomkodod a szundi gombot a telódon? Lehet, hogy nem is tudtad, de ha ébredés után vágsz bele egy edzésbe, annak rengeteg szuper előnye van!

mile-szilvia-edzés-torna-mozgás-gyakorlat-reggel-cosmopolitan

1. Néhány perc izommunka után frissebb, éberebb és sokkal tettrekészebb leszel!
Akár 10 órán keresztül frissen tart. Jobb mint egy erős kávé! 😉

2. A rendszeresen reggel végzett sport javítja a vérkeringést és felmelegít.
Így akár egész nap azt érezheted, hogy a mentális és a fizikai közérzeted mennyivel jobb!

3. A reggeli edzés egész napra felpörgeti az anyagcseréd.

4. Ha szeretsz a szabadban edzeni, mindenképp érdemes a reggeli órákat választanod, ilyenkor ugyanis jóval alacsonyabb a levegő szennyezettsége.

5. A pulzusod az edzés hatására megemelkedik, és elképzelhető, hogy több időre lesz szükséged a nyugalmi állapot visszaállításához. Ha eddig esténként mozogtál, az éjszakáid pedig nem hogy nyugodtabban teltek volna, hanem végig forgolódtál, próbálj inkább reggelente edzeni!

6. A nap folyamán biztosan nem fog nyomasztani a bűntudat, hogy még mindig nem edzettél.. hiszen már a reggeli órákban sort kerítettél rá – mondhatni csukott szemmel!

7. Ha reggel mozogsz, talán jobban ellen tudsz majd állni a csábító finomságoknak, amikkel a kollégáid kísértenek a meló közben.