Ezek a legjobb éhségűző tippek!

Forrás: Bikini Boot Camp | 2015 március 3.

Az egész napos munka után hazaérve rád tör a farkaséhség. Szíved szerint az egész hűtőt kipakolnád, belekóstolnál ebbe is, abba is…Mit tehetsz ellene?

legjobb-éhségűző-tippek-diéta-fogykúra-sport-egészség-cosmopolitan

1. Előzd meg!

3 óránként egyél egy kis adag, de mégis tápláló ételt Fogyassz délelőtt lassan felszívódó szénhidrátot, majd délutàn egyél olyan fogásokat, amelyek egy kicsivel több fehérjét tartalmaznak a reggeli órákban elfogyasztottaknál. Este pedig válassz sovány fehérjét zöldségkörettel párosítva!

2. Erősödj!

Ott csücsül a válladon a kisördög, hogy bemajszold a hűtőben figyelő túrórudat? Te döntesz! De gondolj bele: megéri azért a 2-3 falatért eldobni az eddig befektetett munkát?Csak azért, hogy abban az egy percben jól érezd magad, amíg el nem fogy? Utána pedig jön a mardosó bűntudat…Győzd le a kísértést! Ha egyszer ment, máskor is biztos menni fog.

3. Igyál!

Ha rád tör az éhség, miközben egy órája ebédeltél, próbálkozz folyadékbevitellel! A szervezetünk néha képes becsapni minket. Lehet, hogy nem is vagy éhes, csak folyadékra vágyik a tested! Csavarj bele egy citromot a vizespalackodba, és kortyolgasd, ez elűzi az éhségedet!

  1. Fruzsi
    on

    Szia!
    Nem feltétlenül ehhez a cikkhez tartozik, de szeretném megkérdezni, hogy várhatóak-e újabb tornavideók? Nem régen kezdtem el edzeni és nagyon szeretem a videóidat, csak sajnos hamar ráunok a dolgokra, és nagyon örülnék ha csinálnál még pl hasizmos edzést. Szeretem a feladataidat,sok új gyakorlatot ismertem meg és életemben először minden nap a következő napi edzést várom, és tényleg örülnék ha lennének újak.
    Köszi,
    Fruzsi:)