Így lehet csodás vádlid!

Forrás: Bikini Boot Camp | 2015 március 15.

Te teszel azért valamit, hogy még szebbek legyenek a lábaid, amikor magassarkú cipellőben tipegsz? Mutatok pár konditermi gyakorlatot, amik garantáltan formálják a vádlit.láb-vádli

 

1. Állóvádli gépen
Helyezd a talppárnáidat a fellépőre, a gép párnája a válladon legyen úgy, hogy mikor kinyújtod a lábaidat, az egész tested egy vonalban legyen, azaz egyenesen tudj állni! Has behúz, medencét tartani! Emelkedj magas lábujjhegyre, tartsd meg a pozíciót 1mp-ig, majd engedd le a sarkad, amennyire csak bírod! Ismételd a feladatot 12-szer!

állóvádli-gépen

2. Ülővádli gépen

Csüccsenj fel a gép ülőpadjára! Helyezd fel a fellépőre a  talpad, a sarkad ne legyen fent! Emelkedj magas lábujjhegyre, tartsd meg 1mp-ig, majd engedd le, amennyire csak bírod! Ismétlésszám: 12db

ülővádli-láb

3. Egylábas vádli emelvényen állva
Egyik lábaddal állj fel egy steppadra, a másikat húzd fel, azért hogy csak az egyik làbadra terhelj! Itt is lábujjhegyre emelkedéssel tudod megdolgoztatni a vádlijaidat

egylábas-vádli

4. Guggoló vádli

Guggolj le, ülj rá a sarkaidra! Tartva ezt a pozíciót emelkedj lábujjhegyre, majd engedd vissza a sarkad! Közben tartsd a bokád! Ism.szám: 30db

guggoló-vádli