Készíts diétás bolognai spagettit!

Forrás: Bikini Boot Camp | 2015 április 15.

Most egy szuper ételt ajánlok neked ebédre: a Bolognai spagettit, de diétásan elkészítve! Mutatom is, hogyan:

bolognai-dietas-cosmopolitan

Először is szögezzük le, ha diétázol, inkább ebédre fogyaszd. Persze, azért ne minden nap tömd ezzel a pocid, de alternatívának, hogy ne und meg idő előtt a rizst és a salátát, tökéletes. És mivel ma már szinte minden élelmiszerboltban lehet vásárolni rizstésztát, vagy teljeskiörlésű tönkölybúzából készítettet, egyszeráű dolgod lesz. (Ha nagyon szigorú vagy magaddal és szenhidrátszegényen táplálkozol, nézz utána a NoCarb tésztának.

Első lépés:
A tésztát a szokásos módon főzd meg.

Második lépés:
Nézzük, hogyan készítsd el a szószt a tészta tetejére. A vöröshagymát pirítsd meg, aztán add hozzá a serpenyőbe az előre ledarált pulykamellet!
Ízlés szerint sózd, borsozd! Amikor kifehéredett a husi,  öntsd rá a a cukormentes paradicsomszószt (sűrített paradicsom is szuper!) Érdemes fokhagymával, oreganóval még megbolondítani!

Tálaláskor szórj a tetejére mozzarellát, vagy light trappista sajtot!

Jó étvágyat!