A sikeres diéta titka

Forrás: Bikini Boot Camp | 2015 április 17.

Elödntötted, hogy egészségesen szeretnél táplálkozni, ezért már diétázol egy ideje? Akkor fogadni mernék, hogy legtöbbször csirkemellet fogyasztasz. Azt viszont nem tudom elképzelni, hogy kicsit sem unod még! Kicsit egyhangú, nem igaz? Éppen ezért most mutatok neked pár alternatív lehetőséget:

egeszseges-valtozatos-etrend-cosmopolitan

Ha fogyást ígérő diétáról olvasol, tuti, hogy az a szárnyas húsokat fogja ajanlani. Ez azert van, mert ezek az állatok zsírja közvetlen a bőr alatt helyezkedik el, amely onnan könnyen eltávolítható, vagy hamar kisüthető belőle, ellenben a vörös húsok esetében ez nem lehetséges.

Ha esetleg te nem is vagy nagy húskedvelő, azert mégiscsak érdemes odafigyelned a megfelelő mennyiségű fehérjebevitelre, hiszen nem szabad elefelejteni, hogy a testünk építőelemei! 1 gramm fehérje 4 cal. 100 gramm husi kb. 20gramm fehérjét tartalmaz. Felnőtt emberek esetében a napi energiabevitel 20%-át fehérjékből kell fedeznünk. Kísérletezni mindig megéri, hidd el! Hiszen akadhat valami olyan falat, amely az új kedvenced lesz egy időre.:)

Íme, amik közül érdemes válogatnod:

– halak: csuka, harcsa, hering, lazac, makréla, pisztráng,ponty,  sügér, tintahal, tőkehal, tonhal,
– kagylók
– rákok
– vaddisznó
– pulykamell
– marha bélszín, hátszín
– sovány sertéshús (szűzpecsenye)

Az elkészítésükkor arra érdemes odafigyelni, hogy ne adjunk hozzá felesleges plusz kalóriákat, például a panír vagy az olaj. Sütőzacskóban, teflon bevonatú serpenyőben, grillsütőn, tepsiben a sütőben vagy megpárolva ajánlott ezeket fogyasztani!

Ugye hogy nem feltétlen szükséges egyhangúan enned ahhoz, hogy egészséges és tápláló finomságokhoz juss!? Igyekezz minél változatosabban elkészíteni az ételeidet, hogy ne “a meguntam, már rá sem bírok gondolni miatt” legyen vége a diétádnak!