Téged is kiborít a mérleg?

Forrás: Bikini Boot Camp | 2015 április 22.

Fogynak a napok nyárig, de a mérleged nem mutatja ezt egyenesen arányosan a te testsúlyoddal kapcsolatban? Sőt, van hogy többet is mutat? Ne aggódj, ez teljesen normális!

kiborit-a-merleg-cosmopolitan

Már te is teljesen összetörve, kicsorduló könnyekkel mondogatod magadban: “Hogy te minek diétázol, amikor ennek semmi haszna nincsen!?” El vagy keseredve, és ha nem vagy elég erős, akkor még gyorsan magadhoz is kapsz egy pár finom falatot, ami kicsit sem férne bele a diétádba, igaz?

Hidd el, teljesen normális dolog a súlyingadozás, még akkor is, ha odafigyelsz az étkezéseidre! Az ingadozás egy napon belül is bekövetkezhet attól függően, mikor ettél utoljára, vagy hogy éppen hol tartasz a menstruációs ciklusodban. Ha kb.fél kilóval többet mérsz, ne akadj ki, lehet épp a szervezeted által visszatartott vizet látod pluszban aznap a mérlegen.

Továbbá azért sem érdemes minden nap mérned a súlyod, mert ördögi körbe taszít. Mint ahogyan írtam fentebb: amiatt, mert a súlyod nőtt, te teljesen elkeseredsz, megvonsz magadtól minden édességet, fehérlisztből készült ételt. De mikor a következő mérlegre álláskor nem látod a mutatott számnál a várt változást, jön a “hisztizaba”, amely nagy valószínűség szerint a tiltott falatjaidból fog bejutni a pocidba, amelyre pedig a szervezeted egyszerűen fog reagálni, tartalékba teszi azokat…zsírként!

Hidd el, én sem nézem a mérleget! Jó esetben 3-4 havonta egyszer ráállok, de annyira ez sem jellemző. Én inkább a képeknek hiszek és a centiknek. Azt javasolom neked is, hogy készíts magadról időnként képsorozatot (bikini/fehérnemű), amin szemből, két oldlaról és hátulról kapod le magad. Mérőszalag segítségével mérd meg a testrészeid körfogatát is, majd jegyezd fel egy füzetbe a képek mellé! 6-8 hét kitartó edzésmunka és diéta után ismételd meg a fotózást és mérést!

Hidd el, a változás szemet gyönyörködtető lesz így!