Fogyókúrás banános süti

Forrás: Bikini Boot Camp | 2015 május 7.

Olyan sok jót tudunk már a banánról, hogy vétek lenne nem elkészíteni belőle valami finomságot, persze tartva magunkat egy diétához.

banana-pancake-cosmopolitan
Egy végtelenül egyszerű, reggelire, tízóraira vagy desszertnek elkészíthető finomságot ajánlok ma neked: Banánpalacsinta.
Hozzávalók 1 fő részére, azaz neked:

-1 db érettebb banán

-2 tojás

-sütéshez olaj, vagy inkább kókuszzsír

Elkészítése:

A tojások fehérjéjét verd kemény habbá! A banánt nyomd össze alaposan villával, keverd hozzá az egyik tojássárgáját, majd végül add hozzá a habot is! Kevés felhevített olajon vagy kókuszzsíron süsd meg mindkét oldalát!

Én amerikai palacsinta méretű korongokat szoktam csinálni, mert azokat könnyedén meg lehet fordítani közben. Tetején gyümölccsel vagy hozzáadott cukrot nem tartalmazó lekvárral nyugodtan eheted!

  1. Cintia
    on

    Szia :) Mennyi kalória van benne?

  2. Szabó Anikó
    on

    Elkészítettem, de nem állt össze sütéskor a tészta. Az egészet ki kellett dobni.

  3. Imola
    on

    Szinték elkészítettem és borzasztó, nem áll össze, süthetetlen, és az íze se olyan ‘fenomenális’.

  4. Panni
    on

    Alacsony lángon sütve, türelmesen kivárva nekem sikerült és tényleg finom! :)