Top 3 nyári reggeli

Forrás: Bikini Boot Camp | 2015 június 18.

Most összegyűjtöttem neked a kedvenc nyári reggelijeimet, amik fincsik, egészségesek, diétásak, ráadásul jól esnek a nagy  melegben is.

szilvi-nyári-reggeli-cosmopolitan

1. Natúr joghurt zabpehellyel, friss gyümölcsökkel

A zab lassan felszívódó szénhidrátokat tartalmaz, ami segíti a  folyamatos energiaellátását a szervezetednek. Emellett magas rosttartalommal bír.
A joghurtból cukrozatlan, sovány terméket válassz, és lehetőség szerint már este keverd hozzá a zabpelyhet, hogy jól felázzon benne!
Friss gyümölcsökkel, esetleg kevés kókuszreszelékkel ízesítheted! Így tuti nem fogod megunni!

szilvi-nyári-reggeli-cosmopolitan

2. Túrókrém házilag, gyümölccsel
A túró lehetőség szerint legyen zsírszegény. Keverd össze vaníliarúd magjaival és egy evőkanál natúr joghurttal. Vegyél elő egy kistányérnyi gyümölcsöt, botmixerrel pépesítsd, édesítsd példàul egy kis eritrittel! Öntsd egy kehely aljába, majd töltsd rá a túrókrémet! Mennyei lesz!

szilvi-nyári-reggeli-cosmopolitan

3. Szendvics 
2 szelet teljeskiőrlésű kenyér szelet reggelire elfogyasztva igazán nem káros se a diétádra, se rád nézve. :) Keverj ki kevés joghurttal egy kis sovány túrót, amelyet ízesíthetsz oregánóval, borsikával, paprikával, hagymával vagy zöldfűszerekkel! Ezzel kend meg a kenyeret! Egyél hozzá retket, paradicsomot, salátaleveleket. Érdemes este összekeverned a krémet, hogy reggelre jól összeérjnek az ízek!

szilvi-nyári-reggeli-cosmopolitan