Kezdd a napot egy fitt reggelivel!

Forrás: Bikini Boot Camp | 2015 július 1.

Te is biztosan tudod, hogy reggelire 2 szelet teljeskiörlésű kenyér, tojás, vagy zab igen jó választás. De mi van akkor, ha ezeknek már az összes változatát unod? Nézzük, mi jöhet még szóba!

szilvi-bulgur-reggeli-cosmopolitan

Pekándiós bulgur áfonyával

Kicsivel több idő szükséges az elkészítéséhez, mint a zabkásához, de hidd el, megéri!

Elkészítés:

Vegyél elő egy teflon bevonatú serpenyőt és hevítsd elő, zsiradék nélkül pirítsd át benne a fél marék pekándiót és fél marék hántolt pisztáciát, majd szórj hozzá kb. 2dl bulgurt. Ezek után öntsd fel kétszer annyi vízzel. Ízesítheted vaníliával, fahéjjal és ha szükséges, akkor édesítőszerrel. Hagyd, hogy a bulgur alaposan megduzzadjon, ezután vedd le a főzőlapról, hagyd pár percig hogy tovább puhuljon a bulgur! Adj hozzá egy maréknyi áfonyát, hogy jól összeérjenek az ízek!

Fényképeket az elkészült reggeliről várom az instagramon!:)