4 tipp, hogy megőrizd az alakodat nyáron is

Forrás: Bikini Boot Camp | 2015 július 11.

Nyáron nagyon nehéz dolgom van, hiszen körülöttem mindenki jókat eszik-iszik. Főleg a strandolás nehéz, amikor a barátnőim elnyalnak egy fagyit vagy megisznak egy jégkását, de én maradok erős, és nem eszem ilyesmiket. Biztosan te is sokszor kerülsz hasonló helyzetbe,  ezért most 4 tippet szeretnék neked adni ahhoz, hogyan is maradhatsz különösebb megerőltetés és szenvedés nélkül bomba formában.

szilvi-blog-nyár-cosmopolitan

1. Hagyd a nagy célokat a nyáron!

Ne azon agyalj, hogy jövő hétvégére mínusz 2 kilóval könnyebb legyél, hanem inkább azt próbáld meg elérni, hogy a nyár végére a súlyod ne nőjön.

2. Bárhol, bármikor

Nem igaz az, hogy mindenáron szükséged van valamilyen eszközre ahhoz, hogy edzeni tudj. Először is ott van a futás, amit bárhol tudsz csinálni. Ha korán reggelre vagy késő estére tervezed, még jól is fog esni! De végezhetsz saját testúlyos edzést is, például a Balcsi- vagy a tengerparton.

3. Sportolj a barátaiddal!

Szervezz olyan közös programokat, amik megmozgatnak. Járjatok el reggelente úszni, vagy tekerjétek körbe a Velencei-tavat! Hidd el, jól fogsz szórakozni, miközben formában tartod magad.

4. Ne felejts el pihenni sem!

Egy sportolással telt nap után engedd tele a kádat, és vegyél egy pihentető fürdőt. Még hatásosabb, ha egy kevés izomlazító fürdősót is szórsz a vízbe! Sokkal könnyebben el tudod érni a céljaidat, ha néha elengeded magad, és nem stresszelsz a fogyókúrán!