Expressz fogyás súlyzóval

Forrás: Bikini Boot Camp | 2015 szeptember 15.

A fogyás titka sokkal egyszerűbb, mint gondolnád, csak arra kell odafigyelned, hogy kevesebb kalóriát vigyél be a szervezetedbe, mint amennyit elégetsz, és mindezt feltuningold néhány trükkös súlyzós gyakorlattal.

súlyzós-edzés-cosmopolitan

A legideálisabb kombó, ha megszerkeszted a napi táplálékbeviteled és beilleszted a napodba az aerob edzést. Nade mi van akkor, ha az edzés és a helyes táplálkozás után a mérlegre állva meglátod ugyan az álomsúlyt, de ha a tükörbe nézel, még mindig nem az ideális alakot látod viszont? Először is ne keseredj el, a jó munkához idő kell!

Miután megnyugodtál, itt az ideje annak, hogy “feszesíts” kicsit és beiktass néhány súlyzós edzést az aerobok közé. Bátran használj kézi súlyokat vagy rudakat, a lényeg, hogy olyanokat válassz, amivel még szabályosan el tudod végezni a gyakorlatot. Koncentrálhatsz egy bizonyos izomcsoportra is, amikor egyszerűbb, kevésbé megterhelő feladatokat végzel például a bicepsz formálására. De akár izgalmasabbá és összetettebbé is teheted a programot úgy, hogy egyszerre több izmodat is alaposan megdolgoztatod.

 

Szuper gyakorlat például, ha az egyszerű guggolást felturbózod egy kis kézi súlyzózással, amivel nemcsak a popsid és a combod izmait edzed, de még a vállad is sokkal formásabb lesz! Nyugi, nem kell attól félned, hogy rövid idő alatt túl izmos lennél!

 

Vágj bele még ma és az első két hétben kezdj félórás, az egész testet átmozgató programmal!