Készíts diétás vacsit 2 perc alatt!

Forrás: Bikini Boot Camp | 2016 szeptember 5.

Te is unod már az egyhangú diétás ételeket, főleg ha csirkemellről van szó? Most mutatok neked egy szuper receptet, amiért garantáltan odaleszel!

vegan-vacsora-tofu-rantotta-omlett-cosmopolitan.jpg

A tofu az egyik kedvenc alapanyagom, ugyanis nem csak finom, de nagyon egészséges is. A növények között az egyik legértékesebb fehérjeforrások közé sorolható, alacsony a szénhidráttartalma, nem tartalmaz keményítőt, jó hatással van a zsír és cukor anyagcseréjére, ráadásul tele van ásványi anyagokkal és vitaminnal.

Az ázsiai konyha ínyencségei közé tartozik, én például a thai gyorséttermek petrezselymes tofusalátáját nagyon kedvelem! De fogyaszthatod grillezve, töltelékként, rizottóban, levesekhez, vagy tojás helyett rántottában. Én most ez utóbbira mutatok egy szuper receptet!

Hozzávalók:

  • 15 dkg tofu
  • 1fej hagyma
  • kevés só és kurkuma ízlés szerint
  • kókuszzsír vagy olívaolaj a sütéshez

Így készítsd el:

Első lépésként törd össze a tofut villával, így olyan állagú lesz, mint a túró. A felaprított vagy felkarikázott hagymát pirítsd meg olajon, ezután tegyél hozzá a kurkumából és sóból egy keveset. Most öntsd hozzá az összetört tofut és süsd össze a hagymával kb. 4-5 perc alatt. Utólag még fűszerezheted, ha ízetlennek találnád, maga a tofu ugyanis igencsak semleges ízű. Néhány szelet friss zöldséggel isteni, nálam például egy paradicsom és pár szelet kígyóuborka „a díszkíséret”. :)