Hozd magad formába 10 perc alatt!

Forrás: Bikini Boot Camp | 2016 december 7.

Ugye te is szeretnéd minél gyorsabban, és minél kevesebb energia befektetéssel leadni azokat a zavaró plusz kilókat? Éppen ezért most mutatok neked egy olyan gyakorlatsort, amit otthon is el tudsz végezni, és tényleg csak pár percedbe telik, ráadásul szuperhatékony!

cosmopolitan-bootcamp

Íme, az egyik alsótestformáló mozdulatkombinációm:

1.     Helyezkedj térdelő pozícióba a szőnyegen! Ez lesz a kiinduló pozíció!

2.     Tedd ki előre az egyik lábadat hajlítva!

bikini-boot-camp-cosmopolitan5

3.     A másik lábaddal lépj ki előre hajlított térddel! Így terpeszállásban, guggoló pozícióba fogsz érkezni.

biki-boot-camp-cosmopolitan3

4.     Ugorj fel a magasba!

bikini-boot-camp-cosmopolitan4

5.     Érkezz vissza terpeszállásban, guggolásba!

6.     Ereszkedj vissza az egyik lábaddal féltérdelésbe!

7.     Végül érkezz vissza a kiinduló pozícióba!

A feladatot folyamatos váltott lábbal csináld, vagyis végig egy lábat terhelve! Kezdetben végezd a gyakorlatot 6x lábanként 5 körön át, és közben egészítsd ki 30-50 darab has préssel a körök között! Majd növeld 2-3 naponta plusz 2 körrel! A közben lévő hasizomgyakorlatot érdemes alkalomról alkalomra másik feladatra cserélni, mint például fekvőtámasz.