Eddz reggel!

Forrás: Bikini Boot Camp | 2014 május 28.

Persze az, hogy mikor edzel leginkább azon múlik, hogy mikor van rá időd, de most mégis szeretném részletesebben elmondani, hogy miért fontos a számodra megfelelő időpont kiválasztása, hátha ez is segít az elhatározásban – és mondjuk abban, hogy reggel egy órával hamarabb kelj fel! 🙂

Személy szerint a reggeli edzéseket jobban szeretem. Ha korán aerobozom, felébred tőle a testem és energikusabb vagyok egész nap! A diétámat is könnyebb tartanom, ugyanis miután egy órát sétáltam az emelkedőn vagy taposógépen lépegettem, alaposan meggondolom, hogy az elégetett 400kcal-t megéri-e valami csupaédes finomsággal a kukába dobnom.

Íme pár érv, ami a reggeli edzés mellett szól:

– Az éjszaka folyamán kiürült glikogénraktárak segítenek, hogy a szervezed a zsírraktáraidhoz nyúljon energianyerés céljából

– A reggeli edzés jobb, mint egy bögre kávé, akár 10 órán keresztül frissen tart

– Az edzés hatására emelkedik az endorfin-szinted, így boldogabban telik majd a napod (nem vicc!) 😉

– Nincs lehetőséged halogatni! Velem is előfordult már, hogy reggel nem tudtam bemenni a terembe edzeni, így aztán el is maradt az aznapra tervezett mozgás… este már annyira fáradt voltam, hogy örültem annak, mikor beeshettem az ágyba!

– Felpörög az anyagcseréd

– Ha esetleg a szabadban edzenél, reggel tisztább a levegő, alacsonyabb a szennyezettsége

Oké, szóval sikerült meggyőzzelek arról, hogy holnap reggel tényleg sportolással indítsd a napot? Akkor rögtön mutatok is egy szuper gyakorlatsort, amit kipróbálhatsz!

[youtube m0_jLFxWVVM nolink]

[youtube UlJcvnZc49Y nolink]

[youtube TZeb5yyUqGE nolink]

Címkék: