Guggolj a formás popsiért

Forrás: Bikini Boot Camp | 2014 május 29.

Valljuk be, hogy a nők többsége csodakerek popsit szeretne magának. (Kivéve azok, akiknek genetikailag az van, mert ők a laposra vágynak. Murphy!) Sok popsiformáló gyakorlat létezik, amelyeket már ismerhetsz (ajánlom a végzésüket;)) ám ahhoz, hogy tényleg igazán kerek legyen a feneked, a guggolás egyszerűen KIHAGYHATATLAN!

A guggolás -nem véletlenül- az egyik legfontosabb szabadsúlyos gyakorlata a testépítésnek (is). Épp ezert vegyük át, hogyan is kell szabályosan végrehajtani:

Állj vállszélesnél kissé szélesebb terpeszbe! Lábfejeid nézzenek előrefelé, vagy szögben enyhén kifelé!
Húzd ki magad, vállaidat húzd hátra! Nézz előre!


Kezdj el lefelé ereszkedni, közben csípőd tartson hátrafele! Feneked told ki hátrafelé! Úgy kell elindítanod a mozgást, mintha egy székre szeretnél leülni!
Figyelj, hogy a terdeid ne előzzek be a lábujjaidat, azaz a feladatvégzés közben látnod kell a cipellőid orrát. A lefelé ereszkedés(nem zuhanás!) közben szívd be a levegőt.


Mikor combjaid párhuzamosak a talajjal, állj meg egy pilllanatra, majd indíthatod is a felemelkedést a levegő kifújásával! A törzsed most se dőljön előre!
A sarkaidat szoríts végig a talajhoz!

Ha a technikát sikerült elsajátítanod és már lazán megcsinálsz belőle egymás után akár 50db-ot is könnyedén, érdemes valamekkora súlyt a nyakadba kapnod (nyak alatt, a vállakon keresztben tartanod) és kitűzni a következő ismétlésszámot.;)

Ne feledd a fokozatosság elvét betartani, ha pedig egy teljes popóedzést is végigcsinálnál a napi guggolások mellett, ezt a videót ajánlom neked:

[youtube m0_jLFxWVVM nolink]

[youtube __h5ybIG9bc nolink]

[youtube TZeb5yyUqGE nolink]

Címkék: