Szexi combok

Forrás: Bikini Boot Camp | 2014 augusztus 25.

Ki ne szeretne vékony és formás combokat? És bár varázsütésre nem változtathatjuk a futóművünket tökéletessé, azért combizmunk definiáltságáért és a rajta felgyülemlett zsír csökkentéségéért már dolgozhatunk!

A mai posztban a sokak által belső combnak nevezett mumusról szeretnék írni neked. Ennek az izomcsoportnak a hivatalos elnevezése: combközelítő izmok. ÉS ahogy már a nevében is benne van, ez az izomcsoport a lábakat közelíti egymáshoz. Ahhoz pedig, hogy kellőképpen tónusos legyen a combunk, erre a részre külön hangsúlyt kell helyezni! Nézzük, mik azok a feladatok, amelyeket edzőteremben vagy akár otthon (TV-nézés közben is) végezhetsz:

1. Amennyiben konditerembe is jársz, biztos vagyok benne, hogy találkoztál már azzal a géppel, amelybe beülve a combod belső részét dolgoztathatod meg úgy, hogy a lábaidat közelíted egymáshoz. És ez valóban egy remek gyakorlat, ha ügyelsz a helyes végrehajtásra!

Mielőtt nekikezdenél, melegíts be alaposan gimnasztikai tornagyakorlatokkal! Ezt követően állíts be a gépen egy olyan súlyt, amely a feladat végrehajtásakor még nagyon könnyűnek tűnik, ezzel elkerülheted az esetleges meghúzódást. Végezz 25, 50 vagy akár 100 ismétlésszámot is annak megfelelően, mi a kívánt cél, vagy mennyit bírsz. A súlyt úgy választd meg, hogy az előre eltervezett ismétlésszámot egyben meg tudd csinálni! Minél inkább kihasználod a gép adta mozgásterjedelmet, a feladatot annál hatékonyabban tudod végezni! Kombináld akár más feladattal (addig is pihentetve a combközelítő izmaidat), és ismételd a feladato(ka)t 4 körön keresztül!

2. Ha szívesebben edzenél otthon erre az izomcsoportodra, nézzük az egyik legalapvetőbb gyakorlatot: feküdj le a földre hanyattfekvésben. Kezeidet tedd a derekad alá! Emeled a magasba a lábaidat, közben ne feszítsd meg a térdeidet! Nyisd ki oldalirányban a lábaidat, majd zárd össze, és ismételd újra a feladatot! Figyelj arra, hogy ne a gravitáció “húzza le” a lábaidat, hanem te engedd le ameddig bírod! Az elején kisebb ismétlésszámokkal dolgozz, majd fokozatosan emeld azt!
Ha már nem tudod hova fokozni vagy magas ismétlésszámokkal nem szeretnél dolgozni, szerezz be magadnak egy bokasúlyt (több méretben is kapható) amellyel nehezítheted a lábtárást-zárást!

Ha érdekel még pár megoldás, tornázz velem a legújabb tornavideómra és dolgoztassuk meg együtt “a belső combunkat”! 😉

[youtube m0_jLFxWVVM nolink]

[youtube UfhaQm9kr6s nolink]

[youtube TZeb5yyUqGE nolink]

És persze ne feledkezz meg arról sem, hogy a combjaidra rakódott zsírtól nem szabadulsz meg azáltal, hogy ezeket a feladatokat végzed éjt nappallá téve – ahhoz ugyanis aerob jellegű mozgásra is szükség lesz!

Címkék: