Vacsi este 6 után?

Forrás: Bikini Boot Camp | 2014 augusztus 26.

Még mindig gyakran hallom a fogyni vágyó csajoktól a következőt: “Este 6 után már nem eszem.” De figyelem, lányok, ezzel a technikával nem lehet zsírt veszíteni! Igaz az, hogy másnap laposabb hassal ébredsz, de az nem az úszógumid csökkenésének köszönhető.

Nem szükséges a szervezetedet olyan kellemetlen helyzetbe hoznod, hogy éhezteted, és nem juttatod hozzá a megfelelő tápanyagokhoz, ugyanis ezzel nem azt éred el, amit szeretnél! És hogy mi az, amit viszont sikeresen megvalósítasz ezzel a módszerrel?

– Ha például későn fekvő vagy (11 órakor fekszel le és 9-kor ébredsz), valószínűleg az elmúlt 10 órás “szervezetéheztetés” után farkaséhesen kelsz ki az ágyból, így pedig a reggelidből sokkal többet falsz be, mint ha este még vacsoráztál volna egyet

– Ha a szervezeted nem kapja meg a szükséges tápanyag utánpótlást, tartalékolásba kezd, és több zsírt raktároz el

– Lelassul az anyagcseréd

– A zsírod bontása helyett az izmaidat fogod fogyasztani

De akkor mit (t)egyél inkább?
Vacsorázz lefekvés előtt 1-1,5 órával valami kis adag, könnyű ételt, ami nem terheli meg nagyon az emésztőrendszeredet! Válassz például sovány fehérjeforrást alacsony szénhidráttartalmú körettel.

Íme pár példa:
Grillezett csirkemell/pulykamell/sovány sajt + kevert zöldsalátával
Tojásrántotta/tükörtojás/főtt tojás 3fehérjéből, 1 sárgájából
Sovány túró egy adag proteinporral összekeverve
Proteinpalacsinta (ahogyan azt már tőlem is olvashattad)
Tengeri hal brokkolival/spenóttal

Címkék: