3 tiltott kaja strandolás előtt

Forrás: Bikini Boot Camp | 2015 június 5.

Igaz, ami igaz, ezeket érdemesebb lenne az év többi hónapjában is elkerülni, nem csak nyáron.:)

napozás-szilvi-cosmopolitan

1. Szénsavas italok
Általában a szénsavas üdítőitalok rengeteg cukrot tartalmaznak, amik alapvetően nem tesznek jót a bikinialakodnak, de ami a legfontosabb, hogy rendszeres fogyasztásuk cukorbetegséget okozhat, és növelheti más betegségek kialakulásának esélyét  is.  Arra is érdemes odafigyelni, hogy tartalmaz -e koffeint. A koffein ugyanis vízhajtó hatással bír, és ahelyett hogy hidratálnád a szervezeted, épp ellenkezőleg történik…még ha többet is iszol belőle. Ráadásul a pocid is felpuffadhat tőle.

2. Rágógumi
A rágózás serkenti a gyomorsav-termelődésed. (Meg persze általa több levegő jut a gyomrodba…) Ha azonban nem érkezik étel,  a sav károsíthatja a gyomrod nyálkahártyáját. A rágó helyett válassz borsmenta kapszulát, ami egy szájfrissítő és puffadásgátló egyben.

3. Só
Ha túl sok sós ételt eszel, a szervezeted vizet tart vissza, így pufókabbnak tűnhetsz. Kerüld például a kínai ételeket, az instant levesporokat!