Fogyj egészségesen!

Forrás: Bikini Boot Camp | 2015 június 10.

Biztosan te is azért szeretnél fogyni, vagy megőrizni a súlyod, hogy csinos legyél, igaz? Bevallom, engem is motivál, hogy ha tartom az alakom, bármilyen ruhát magamra kaphatok, jól fog állni! De azért azt sem árt tudni, hogy milyen hatással van a túlsúly, meg persze a nagyobb mértékű fogyás az egészségünkre!

szilvi-fogyj-egeszsegesen-cosmopolitan

Az egészséges életmódra váltás gondolata csakúgy kipattan az ember fejéből, és általában óriási lendülettel bele is vág a szigorú diétába, és persze az intenzív sportolásba. Te is voltál már így ezzel, igaz? A probléma az, hogy ez azelőtt köszönőviszonyban sem volt az életeddel. 2 hétig mindent megteszel: csirkét eszel salátával, minden héten 4-6 órát sportolsz…aztán egyszer csak azon kapod magad, hogy elkezdett fájni a derekad, a hátad! Na, most az, hogyha túlsúllyal küzdesz, az nem csak a lelkedet, de a testedet is megviseli, mivel e miatt nagyobb terhelés kerül az ágyéki szakaszra, a csípőre, térdeidre, bokaizeteidre.

De mit is lehet tenni? Lépésről lépésre kell haladni betartva a fokozatosság elvét! Csakis olyan feladatsort végrehajtani, ami valóban neked van kitalálva! Te is tudod, hiszen biztosan olvastad már párszor, havonta 1,5-2kg a normális testcsúlycsökkenés mértéke! Ahhoz, hogy egészséged megőrizd ezalatt, gerincedre és izületeidre oda tudj figyelni, olyan gyakorlatokat is végezned kell az edzéseid alatt, amelyek megerősítik a mélyhátizmodat, a mélyhasizmodat, hiszen ezek segítenek majd neked abban, hogy kellő stabilitást biztosítsanak a gerinced számára! Gondolom 70 èves korodban még te is szeretnél egyenesen járni…:)